Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Z uporabo spletne trgovine https://fede-amore.si/ se strinjate z vsemi spodaj navedenimi prodajnimi pogoji.


Podatki o podjetju: Sedež podjetja:
DTC Artists d.o.o.
Kajuhova ulica 36
6310 Izola
Kontaktna telefonska številka: 041 351 139


Davčna številka: SI 79109853
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 8124418000


E-naslov: support@fede-amore.si
DTC Artists d.o.o. je vpisan v sodni register s sklepom sodišča z dnem 11.1.2018, okrožno sodišče v Kopru, zaporedna številka vpisa SRG 2018/1250


Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki nastanejo med podjetjem DTC Artists d.o.o. in kupcem preko naše spletne trgovine fede-amore.si.
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila. Za kupca, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov. V primerih, ko preko spletne trgovine fede-amore.si naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, zanjo veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov le v primerih, ko je to posebej določeno v navedenem zakonu.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine fede-amore.si temeljito preberete splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


Sklenitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med podjetjem DTC Artists d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini fede-amore.si sklenjena v trenutku, ko podjetje DTC Artists d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku DTC Artists d.o.o. in je kupcem na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte.


Cena in ažurnost podatkov

Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Podjetje DTC Artists d.o.o. skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so v spletni trgovini fede-amore.si. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje DTC Artists d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje DTC Artists d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.


Stroški in roki dobave

Strošek poštnine je 3,00€, razen kadar je drugače specifirano.
V primeru manjšega naročila, Vam pošiljko dostavi poštni uslužbenec, če pa je naročilo večje, Vam blago dostavimo v najkrajšem možnem času s svojim dostavnim vozilom.
Naročeno blago na spletni trgovini fede-amore.si dostavimo v čim krajšem času. Praviloma gredo naročeni artikli na pot še isti delovni dan, vendar najkasneje v roku 14 dni od vašega potrjenega naročila.


Dostava na naslov s plačilom po povzetju:

GLS vam naročene izdelke dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Strošek provizije GLS za plačilo po povzetju ni vštet v strošek dostave in znaša 3,00€, razen kadar je drugače specifirano.
Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji GLS (15 dni).
Opozorilo: ti pogoji ter stroški dostave veljajo znotraj Republike Slovenije.
Za dostavo v druge države EU in tretje države je strošek dostave opredeljen drugače.


Načini plačila

Spletna trgovina fede-amore.si omogoča naslednje načine plačila:

  1. Predračun
    Izdelki bodo dostavljeni po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.
  2. Plačilo po povzetju
    Pri načinu plačila po povzetju kupnino in stroške dostave v vrednosti 3,00 € poravnate neposredno pri kurirju pri prevzemu paketa. Strošek GLS ni vštet v strošek dostave.


Postopek nakupa

Da bi lahko naročili izdelke iz naše trgovine, jih lahko poljubno dajete v košarico, od koder jih lahko, v primeru, da si premislite, kadarkoli tudi odstranite. Če nakup opravire na pristajlni strain se preprosto premaknete na naročilnico, ki se nahaja na dnu strain in od katere lahko v kateremkoli trenutku odstopite. V roku 24-h vam bomo poslali e-mail ali vas poklicali po telefonu (po vaši izbiri) in s tem boste potrdili vaše naročilo.
Torej, postopek naročanja izdelkov:

  1. brskanje po trgovini
  2. nakup (naročilo) izdelka
  3. potrditev naročila
V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: support@fede-amore.si


Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec naročenega blaga v spletni trgovini fede-amore.si, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslovs support@fede-amore.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail support@fede-amore.si.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec.
Poleg izdelka in vseh njegovih sestavnih delov stranke neobvezujoče stranka naprošamo tudi, da vrnejo prejeto originalno embalažo izdelka (ne glede na stanje le te po odprtju).
Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete s klikom TUKAJ!
Vrnjeno blago pošljite na naslov:
DTC Artists d.o.o.
Kajuhova ulica 36
6310 Izola Slovenia
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: support@fede-amore.si
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

  1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  2. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  3. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  4. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  5. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  6. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  7. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  8. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  9. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP):
Klikni tukaj!


100% Garancija zadovoljstva

V podjetju se zavezujemo k zadovoljstvu naših strank, zato zagotavljamo, da bodo stranke ob morebitnem nezadovoljstvu z nakupom prejeli celotno kupnino tudi po izdeku 14-dnevnega zakonsko določenega roka. V ta namen v podjetju podaljšujemo rok za vračilo blaga oz. odstop od pogodbe na 30-dni od prejetja izdelka!. Navedeno torej pomeni, da v kolikor kupec po uporabi izdelka z njim ne bo zadovoljen, lahko kupljene izdelke vrne tudi po poteku 14-dnevne pravice do odstopa od pogodbe in prejme vračilo celotne kupnine za naročene izdelke. Garancija na zadovoljstvo je veljavna 30 dni od prejema pošiljke in sicer za 1 izdelek. V kolikor kupec opravi nakup več istovrstnih izdelkov, lahko kupec prejme tudi vračilno kupnine za celoto. Kupec (uporabnik) ne more uveljavljati garancije na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Uporabnik lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke.


Zavarovanje paketa

Potrošnik se lahko odloči za dodatno zavarovanje paketa v višini 0,99 eur. V tem primeru stranka obvesti (prek kateregakoli komunikacijskega kanala) ponudnika o nastali težavi. Prodajalalec pa se zavezuje v roku 1 dneva brez vprašanj ali preverjanja razloga brezplačno stranki poslati nov izdelek.
Skladno z določili 25.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s podjetja na potrošnika šele, ko ta blago fizično prejme, ali ko blago prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik. Storitev potrošniku torej ne odvzame nobene pravice, ki že izhaja iz Zakona o varstvu potrošnikov.


Garancije in skladnost blaga

Reklamacijo iz naslova neskladnosti blaga lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini fede-amore.si, v kolikor je kupljeno blago neskladno.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. 1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi
  2. 2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal
  3. 3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. 4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Vzpostavitev skladnosti:
  1. 1. Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
  2. 2. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala
  3. 3. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
    - je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
    - izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin
  4. 4. Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
  5. 5. Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
  6. 6. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
  7. 7. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
  8. 8. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

V primeru reklamacije iz naslova neskladnosti blaga vas prosimo, da nas o tem obvestite na e-mail naslov: support@fede-amore.si ali na telefonsko številko 041 351 139. Po vašem obvestilu bomo skladno z zakonodajo pričeli postopek reklamacije iz naslova neskladnosti blaga.


Pritožbe in spori

V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na elektronski pošti na support@fede-amore.si. Pritožba se odda preko e-naslova support@fede-amore.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na vse pritožbe se bo podjetje DTC Artists d.o.o. odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Podjetje DTC Artists d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino fede-amore.si, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno izvensodno reševanje potrošniških sporov.
Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani https://ec.europa.eu.


Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala fede-amore.si.
Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje:
DTC Artists d.o.o.
Kajuhova ulica 36
6310 Izola.
Zbrane osebne podatke bo Upravljavec uporabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.
Podjetje DTC Artists d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov fede-amore.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
DTC Artists d.o.o. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije.
Zbrane podatke podjetje DTC Artists d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov support@fede-amore.si. Ne glede na preklic, bo podjetje DTC Artists d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.